2013. július 11., csütörtök

Take it easy!

Az Óperenciás-tengeren is túlról!                                      

Igen, igen... Említésre sem méltó, hogy csak úgy felszívódtam. Pedig épp ezért írom most ezt a posztot. A láthatatlanságomnak oka mi sem egyszerűbb: ballagtam. Egy iskolából, ahova 4 éven kersztül jártam. Élveztem... De azt mondják, hogy csak eztán következik az élet, az a bizonyos nagybetűs. De erről mindenki tud...
Én inkább a blog "életéről" szeretnék beszélni... Vidám vagyok, amiért elleptek olyan irományokkal, amik őszintén szólva, lenyűgöztek! Tehát nem pusztul el az oldalam. Az atya, a fiú, a szentlélek.....! 
Viiiszont... egyébként sem szoktam túl gyakran frissíteni (ez más blogomra is jellemző!), pláne most! Éppen egy projekten dolgozom, miként ,,Hogyan rúgjam szét a seggüket egy könyvkiadónak?!". Többé-kevésbé sikertelenül. Egy könyvön munkálkodom, ami sok munkát vesz igénybe. Nem, nem az én könyvem, hanem egy kedves lány ismerősömé lesz..
Aztán... barátnőmmel már lassan 1 éve kerekítgetünk egy történetet, ami hamarosan blog formájában is meg fog jelenni. Ez a Did you ever wonder... Eredetileg nem akartuk nyilvánossá tenni, de aztán belementünk, hátha tetszene valakinek. Egy fanfiction lesz, bár azt nem árulom el, hogy milyen. ;-) Mi sem gondoltuk, hogy az lesz belőle. Mármint fiction. De az egyértelműbb, hogy manapság izgibb, ha egy híresség életét visszük lapra... Bla bla blaaa.
A lényeg, a lényeg: ígéretet tettem, mind a könyv szempontjából, mind a barátnőmmel (aki per pillanat a londoni utcákat dúlja fel egy rejtekhely után, egy arab piacos elől:D)  együtt vitt blogért. És ezt szeretném betartani.
És hamarosan posztolom The Writer - Tél előtt oldalát, mint ajánlást.
 
További kellemes nyarat!
-xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése